تدریس خصوصی آیلتس در شهر آیلتس

بهترین متد در تدریس خصوصی آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس در شهر آیلتس

بهترین متد در تدریس خصوصی آیلتس

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

پرکاربردترین عبارتهای دو کلمه ایی در انگلیسی

پرکاربردترین عبارتهای دو کلمه ایی در انگلیسی

Hell, no/عمرا”/ راه نداره

Shut up/خفه شو

It’s over/تمام شد/ تمامه

Shit happens/اتفاق(بد) رخ میده دیگر/ گند پیش میاد دیگه

Case closed/پرونده بسته شد

You win/تو بردی

Believe me/باور کن درست میگم/ باورم کن

Trust me/به من اعتماد کن

Tune in/اطلاعات بگیر و حواست باشه

Dream big/اگر قراره رویاپردازی کنی، بزرگ رویا پردازی کن

You’re welcome/خواهش میکنم

Watch me/منو ببین/ منو داشته باش

I see/میفهمم

Oh wait/اوه، صبر کن

Bite me/گم شو بابا/ بزن به چاک و… (بی ادبی است)

Don’t stop/توقف نکن

Enjoy life/از زندگی لذت ببر

I’m blessed/من خوشبختم

Respect me/به من احترام بگذار، کار خفنی کردم

That’s hot/خیلی هات است/ خیلی خووووب است البته در مورد دختر و یا خانم

How quaint/چقدر عجیب و جالب و باحال

Bull Shit!/ bullshit/مزخرف/ چرت

Hug me/بغلم کن

Follow me/دنبالم کن/ دنبالم بیا

Not yet/تا الان نه

God damn!/لعنت خدا

Think twice/دوباره فکر کن

That hurts/درد داره

Watch out/بپا/ مراقب باش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی