تدریس خصوصی آیلتس در شهر آیلتس

بهترین متد در تدریس خصوصی آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس در شهر آیلتس

بهترین متد در تدریس خصوصی آیلتس

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

۵ مورد درباره آیلتس که افراد از آنها می ترسند

هیچ کس امتحان را دوست ندارد. امتحانات افراد را عصبی و ناراحت می کنند و در شدیدترین حالت ها افراد از امتحان هراس دارند و توانایی خود را در درست فکر کردن از دست می دهند.

آیلتس هم متفاوت نیست و افراد زیادی آن را مشکل می یابند. قسمت های زیادی در آزمون آیلتس می توانند ترسناک باشند مگر اینکه بدانید چه طور آن را کنترل کنید. بیشتر آدم ها از قسمت هایی در امتحان می ترسند که نسبت به آنها آگاهی ندارند و تنها راه حل این مشکل آشنا شدن با جنبه های ترسناک آزمون آیلتس است. در اینجا به بیشترین مواردی که داوطلبان از آنها می ترسند، می پردازیم.

1.      اگر من پاسخ قسمت listening را از دست بدهم چه اتفاقی می افتد؟ این ترس به دلیل از دست دادن تمرکز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۴
نویسنده
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ

ساختار زمان حال استمراری

ساختار زمان حال استمراری

coming,doing,going,taking

‘m,am,I,’re,are,you,we,they,’s,is,he,she,it

کاربرد

1.      برای بیان عملی که هم‌اکنون جریان دارد

مثال:

She is watching the TV.

He is working at the moment.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۳
نویسنده
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

دلایل اصلی ناکامی در یادگیری زبان

بشر در هیچ دوره‌ای این چنین با حجم انبوهی از داده‌ها و اطلاعات مواجه نبوده است. سرگردانی انسان امروز، انتخابی مناسب از بین هزاران امکانی است که عمر کوتاهش را بر نمی‌تابد و این سرگردانی، در انتخاب روشی مناسب برای یادگیری یک زبان بین المللی با گستره تولید جهانی، صد چندان شده است. کتابها، فیلمهای صوتی – تصویری، کلاسهای آموزشی رسمی و غیر رسمی، نرم افزارها و پهنه گسترده اینترنت در کارند تا امر فراگیری یک زبان خارجی تحقق یابد. آیا اشکال در بهره هوشی ما دانش آموزان و دانشجویان ایرانی است که با گذراندن بیش از ده سال از دوران راهنمائی تا دانشگاه هنوز نتوانسته‌ایم در حد قابل قبولی زبان بیاموزیم؟ چرا ما دانش آموزان و دانشجویان ایرانی با گذراندن بیش از ده سال، از دوران دبیرستان تا دانشگاه، هنوز نتوانسته‌ایم در حد قابل قبولی زبان بیاموزیم. بدون شک اشکال در بهره هوشی و توانائی‌های ما نیست بلکه مشکل در روشها و تکنولوژی‌هایی است که ما با استفاده از آنها زمان بزرگی از زندگی خویش را از دست داده‌ایم. عمده‌ترین دلایل نا‌کامی در فراگیری زبان در کشور ما بقرار زیر است:

 
ترس

ما همیشه زبان را درس مشکلی تصور می کردیم که باید آنرا امتحان دهیم و بدین دلیل هرگز فرصت استفاه از آنرا بصورتی نیافتیم که از آن لذت ببریم.

تکیه بر محیط مبتنی بر متن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۲
نویسنده
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

مواردی چند پیرامون امتحان آیلتس

مواردی چند پیرامون امتحان آیلتس

اطلاعات زیر در مورد آزمون آیتلس می باشند. بر اساس ضوابط جدید، علاوه بر آیلتس آزمون های دیگری نیز برای پرونده های دانشجویی مورد قبول هستند. تنها امتحان قابل قبول سفارت استرالیا IELTS نیست. برای مقطع دکترا و ارشد تحقیقاتی دانشگاهها در مورد مدرک زبان مورد نظر تصمیم میگیرند. برای تحصیل در دوره زبان انگلیسی در استرالیا به نتیجه آزمون زبانIELTS احتیاج نیست.

برای تحصیل در مدارس: برای افراد کمتر از ۱۹ سال مدرک زبان نیاز نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۲
نویسنده
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

توصیه های خودمانی برای آزمون speaking

نکات کلیدی speaking

قبل از شروع مصاحبه ، مصاحبه کننده کارت شناسایی شما را چک میکند.
این بخش توانایی شما را برای ارتباط برقرار کردن و روان صحبت کردن می سنجد نه فقط گرامر شما را .
این قسمت از امتحان آیلتس معمولا از سه بخش تشکیل شده .
بخش اول ممکن است از شما بخواهد که خود را معرفی کنید و کمی راجع به خودتان بگویید .
در بخش دوم از شما خواسته میشود که راجع به موضوعی که به شما گفته میشود یک یا دو دقیقه صحبت کنید ، مثلا :

What are some important festivals in your country

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۱
نویسنده
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ

آزمون آیلتس – تفاوت آکادمیک و جنرال

ایلتس تفاوت کاربردی:

آکادمیک – برای ادامه‌ تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی انگلیسی زبان لازم است و همینطور افرادی که مدرس یا معلم باشند و همینطور برخی از پزشکان.

جنرال – برای سایر افراد و مشاغل و برای مهاجرت و زندگی روزمره.

 

تفاوت ساختاری:

آکادمیک و جنرال در دو بخش گفتار و شنیدار Speaking Listening” کاملا شبیه به هم هستند و در دو بخش نوشتار و خواندن و درک مفاهیم ReadingWriting” با هم متفاوت هستند. هرچند تعداد سوالات و مدت زمان هر دو آزمون کاملا یکسان است.

کدامیک آسان تر است؟ آکادمیک یا جنرال؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۹
نویسنده
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ب.ظ

روشهای تقویت مهارت نوشتاری

به منظور یادگیری زبان یک زبان آموز باید بتواند علاوه بر فراگیری دانش عمومی زبان، به چهار مهارت speaking listening, writing و reading  نیز تسلط کافی داشته باشد. در موضوع یادگیری زبان نادیده انگاری یک مهارت به سایر موارد نیز آسیب میرساند. مهارت نوشتاری یکproductive skill می باشد که لازمه آن داشتن receptive skill کافی است، یعنی inputدریافتی بدین منظور باید بسیار قوی باشد. موارد ورودی شامل خواندن و شنیدن و دایره وسیع لغت و دانش گرامری است. زبان آموزان خواستار شرکت در آزمونهای مهم از قبیل دکتری وIELTS  به اهمیت یادگیری و داشتن مهارت لازم برای سپری کردن آزمونهای مورد نظر واقف هستند. بدین منظور شرکت در کلاسهای ویژه فراگیری مهارت نوشتاری و یادگیری موارد مهم و ضروری در چگونگی آغاز و بیان مطلب و نتیجه گیری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۸
نویسنده
جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۱۸ ب.ظ

اشتباهات کوچک دردسر ساز در آیلتس

اشتباهات کوچک دردسر ساز در آیلتس

اشاره:

سعی کنید از اشتباهات کوچک دردسرساز در آزمون آیلتس بپرهیزید

اعتراض آیلتس:

در صورتی که از نمره خود در آزمون آیلتس رضایت ندارید براحتی با پرداخت مبلغ ۱۴۰ هزار تومان میتوانید، تقاضای تجدید نظر دهید.

لازم به ذکر است شما چیزی برای از دست دادن ندارید، در بدترین حالت ممکن است حتی نمره شما را کم کنند که ضرری برای شما نخواهد داشت.

هرگز دو پاسخ به هیچ سوالی ندهید:

اگر به عنوان مثال در قسمت شنیداری آیلتس پاسخ های houses یا beautiful housees یا big houses یا beautiful big houses
قابل قبول باشند، هرگز در پاسخ اینگونه پاسخ ندهید      
big houses –  beautiful houses

از عبارات خلاصه ساز مفهومی مانند ETC در مکالمه یا در نوشتن استفاده نکنید. استفاده ازETC. بسیاری از داوطلبان بر حسب عادت از عبارت ETC درSpeaking و Writing به معنی “و غیره” استفاده میکنند، استفاده از این کلمه، سه نقطه، و همینطور So on امتیاز منفی دارد، به عبارت دقیقتر منظورتان را کامل کرده و از رها کردن آخر جملات ویا تمام کردن با اینگونه کلمات اکیدا بپرهیزید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۸
نویسنده

اولین تأثیرگذاری
وقتی که به انگلیسی صحبت می‌کنید، تلفظ شما قطعاً اولین (و مهمترین) چیزی است که افراد به آن توجه می‌کنند (و نه ساختارهای گرامری و لغاتی که بکار می‌برید).
هنگامی که با کسی ملاقات می‌کنید و یکی دو جمله‌ی انگلیسی به زبان می‌آورید، فکر می‌کنید که او بیشتر به چه چیزی توجه می‌کند؟ به لغاتی که به کار برده‌اید و یا به ساختارهای گرامری آن؟ احتمالاً هیچکدام. او بیشتر به تلفظ شما دقت خواهد کرد. اگر نحوه‌ی تلفظ شما بد باشد، او فوراً پیش خود فکر خواهد کرد که شما چقدر بد صحبت می‌کنید. تلفظ شما اولین تأثیرگذاری روی افراد محسوب می‌شود.

گفتگو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۷
نویسنده
جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۱۶ ب.ظ

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟

شاید یادگیری زبان انگلیسی مهم ترین گام در ارتقا کیفیت زندگی شما باشد.

آیا هیچ فکر کرده اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بی بهره اند ، چقدر می تواند جالب باشد؟ یا صحبت کردن با افزاد جالبی که دیگران نمی توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ یا تحت تاثیر قرار دادن اطرافیانتان هر موقع که دهانتان را باز می کنید؟ و یا پشت سر گذاشتن دیگران با جهش های بزرگی که در شغلتان دارید؟

شما می توانید به همه ی این ها برسید اگر خوب انگلیسی صحبت کنید.

دسترسی به اطلاعات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۶
نویسنده